Åh jag fattar inte..

Jag fattar inte mej på hur andra kan vara så smarta medans jag sj sitter med skägget i bervlådan! Nå väl, vad är en bal på slottet?? Svar: vad man gör det till.. Sitter lite elakt o tjuvläser nickes kompis flickväns blogg.. VILKET drama.. oj oj :P

nu den 4/12 ska jag på nytt Ul.. tänka sej, V18 redan.. tiden knallar på fort. det är så ironoskt, den 4e nu då är de som sagt Ul, den är det min o nickes 1 1/2 års dag och sen åker niklas till sthlm för att jobba.. så jag blir gräs änka eller kanske tom änka..
 vi får se hur det artar sej iaf,, Här om dagen kände jag den första sparken, eller för att vara exakt.. de tre första "spark sparkarna" sen på kvällen kände jag en liten knöl längre ner på magen som jag hann känna sen lika fort försvann den =)
Det är tråkigt att niklas åker nu när allt de roliga börjar hända men,,, aah det är så det är o jag tror vi behöver det.. vara för oss själva ett tag, tänka över saker o ting.. sakna varandra lite för just nu är det ingen bal på slottet.
Ska iväg o jobba natt nu strax.. gööött :P sega (nästan).. Om inte denna gubben var så socialt aktiv då.. men men,,
 
Ciao Beeella

ska se om det går infoga en blid på lilla knytet i V 13 ^^Mammas lilla gris! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0