Första Dagen

Jaha ja, det är alltså så att jag blivit bloggerska ^^ okey.

Vad ska man skriva om då? jag som alltid skriver så mycket dynga =). Kan ju börja med att Gud jag längtar efter snö! efter jul, att julpynta ja allt..
Idag var väll typ första dagen på 4 mån som jag inte spytt.. så bra tycker jag ;)
jag har insett nu de sista hur himla lite vänner jag har kvar runt om mej, känns som jag tappat ungefär alla.
det är jag, Niklas och Linda som umgås nu för tiden, ja men vad ska jag göra då när niklas åker för att jobba i oändlighet??
Jag kommer sitta här, i min ensamhet, fet som en gris :P ja ja.. Tanken har slagit mej att flytta, men de får bli ett senare projekt.
Jaha.. Magen går det bra med iaf, växer o blir stor, känner knytet i magen ungefär varje dag.. ska iväg på UL 2 nu i början av dec så då får vi se vad det blir, en han eller hon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0