fyfan

Ja då fick vi ny chef igår då... Ice, en lite ettrig jävel som skulle gå över lik för att värka bra *mitt hjärta gråter*
henne ska jag jobba med ??? frågan är ju bara hur mycket jag ska jobba med henne då hon kommer ta bort timmar för mej o Inger - L.. ja de återstår att se..
Upptäckte igår att kroppen ändrat sej radikalt, kroppen har då börjat producera mjölk,, Läskigt, men ganska coolt ^^ .
Magen växer o h*n sparkar.. Jag längtar som fan efter de här =) Början av maj.. ja då har jag ju den fina tiden framför mej mej så det ska ju bara gå galant =)
vet inte om jag ska passa mamma o pappas hus o hundar när de åker norge upp och hurtigrutten ner.. vilka as =) en lyxbåt.. mja men det vadå de förtjänar det nog,
Har märkt av nu på N att han är glad för de här.. han klappar magen, pratar om framtida saker, är mer intresserad osv så det ska bli kul =)

Från en sak till en annan då, jag var o hälsade på jobbet assistent då, shit jag saknar dem så jag bad om att få komma tillbaka dit igen, bättre kollegor kan man inte få, faktist. dom fanns där för mej när sorgen var som störst, när glädjen var den mesta osv, varför skulle jag byta bort det?? Aldrig skulle jag det.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0