Abort.

nej de är inte så hemskt som de låter.. iaf inte för mej..
Min slampa till hund har då alltså orkat tjuvpara sej... IGEN!! hur styrs den hunden??
hann inte mer än säga aaatjo åså smack..

Fick bli ett pinsamt samtal till lokala vetrinären.. åså ska jag återkomma med dagar då jag kan komma ner..
Man ska ju ta sprutan i två dagar så min lilla tjej ska göra abort.
Han trodde de skulle kosta runt 800kr för båda sprutorna, men då överväger jag att skita i elsa o ev komma ner med henne till den 27 ist då jag fått lön..
BLÄÄ äckliga djur... =(

Sitter o kollar kastrering för lisa lugg med.. får bli i norge man gör det o då måste pappa följa med.. eller ja.. iaf nån som kan norska bättre än mej ^^

andra gången nu i morse som jag vaknade med världens värsta mensvärk.. Jag tom drömmer att jag har jätte ont  o när jag vaknar har jag JÄTTE ont.. ett bra tag efter att vaknat med.. skit läskigt men men.. kanske är mer på G då?? I hope so..

Igår kl ja,... 00.00 drygt? fick jag för mej att NU skulle de träda fram ett barnrum, så jag har flyttat datorn.. flyttat en stooooor bokhylla lite åt sidan.. (den är alltså i 3 delar.. Tung som satana)
dragit dit databord, datorn osv.. blev helt OK,
flyttat en byrå från ena sidan rummet till andra, o gjort i ordning lite mer, ställde in bebissängen där också.. 01.30 kom jag i säng.. men nu ska de bara upp gardiner.. en taklampa.. lite mer tjej tjej saker på väggen osv.. så hittar jag ett sovrum till en liten Beb =)
nej.. Nu får ordet gå över till nån annan.. orka sitta o skriva här hela dagen... Undra vart mamma är.. hm.. väntar ju på henne..




Kommentarer
Postat av: sara

Vilken fin mage:)

2009-04-20 @ 16:51:51
URL: http://saratisting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0