bajsapa!

Viss Äckelvarning Idag, känsliga läsare ombedes blunda ;)

Var hos BM i morse, värdena var bättre än sist men inte bra, Wiho..
hjärtat låg på 140, antar att hon låg o sov =)
Back to me..

frågade lite om vad som gjort detta osv? men de finns väll inget svar, så nu kommer dom ha koll på mej, ska till baka redan på måndag eftersom en vecka var för länge att vänta, antydan till huvudvärk under helgen o jag skulle komtakta förlossningen direkt, inte äta värktabletter utan råd göra med dom och hon tyckte det att startar dom de nu är de inte för tidigt iaf (What!?! skulle de här få mej att bli lugnare??)

Men Okey.. Im cool.. sitter här nu o funderar på om jag kanske har lite ont i huvet ändå?? eller? Näääe.. Eller?
Hur ska jag då veta när jag har Ont eller pollenkänning?
för hon ville helst inte att jag började äta pollentabl innan bebis var ute, Jaha...
Iaf så tyckte hon att jag värkade o såg lite svullen ut hehe, ingen vidare fin komplimang ^^ så nu sitter jag med stödstrumpor mmm, Finns dom för hela kroppen? ja då tar jag två *tack* =)

Och till den intressanta delen av de hela...
Igår skulle jag på toa, och sitter där o trallar för mej själv o ser något konstigt i trosorna "hm" tänkte jag..
En geleklump? eftersom jag aldrig sett de förr tog jag upp de för att inspektera.. och de var som ja.. genomskinlig gele,
Tog upp de med BM idag o hon tyckte de lät som slemproppen o de är ju bara bra, för isf är de saker på G!
Har haft mycket sammandragningar nu de sista o de trycker värkligen neråt..

Men vi får väll se vad som sker nu då, kanske blir slutet av april tidig maj mammi?
Iaf om de är havandeskapsförg som dom flesta sagt utom BM, tills idag..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0