Då var det klart

9.30 knallade jag o elsa ner till Khalil, så nu ligger hon o sover, KASTRERAD!! Wihoo!
tänkte jag skulle gå ut med hundarna strax.. Var bara tvungen att sätta mej ner o sluta svettas.. Shit alltså, jag är som ett vattenfall.. Eller Ja han killen i reklamen.. Jag är så glad att jag inte kommer gå gravid över sommaren så fy fan, hade ju dött :P

Sover väll si sådär nu, eller igentligen ganska bra men jag vaknar några gånger per natt av att jag har ont i magen eller måste på Toa..
Ibland vaknar jag på morgonen o vet att jag varit uppe o gått men vet inte vad jag gjort..

Jaja de är inte så länge kvar nu iaf =)
var uppe med mamma i går iaf o köpte lite BB saker, typ två nappar (ifall att) Bh inlägg, mini shampo balsam intim tvål tandkräm
så nu är de kläderna kvar o de inhandlas på måndag..har kommit på att jag vill ha en amningskudde med, o att de finns o köpa på KID.. suger o behöva gå in där till trollen men men.. den är ju inte så dyr där så vi får se..
Har sett lite saker på IKEA jag vill ha med, typ två söta rosa lackhyllor MEN de får nog pappa köpa när liten är till världen så de värkligen är en tjej som kommer ut, nu menar jag alltså pappa köper jag betalar =)

Ja de är alltså den som skulle komma in i rummet =) har sett att den finns i jätte fin baby blå o gul med.. =)


37+4


baksidan av vara gravid

Kommentarer
Postat av: emm.

Vill tipsa om stödstrumpor! Om du inte redan har de? De funkade kanon för mina svullna ömma fötter! :-)

2009-04-22 @ 14:23:30
URL: http://ins3cure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0