Det är jag som är vetrinärens indrivare?

Jaha...
fick samtal från pappi i morse, sigurd pigurd är dålig så jag fick ringa Khalil, skulle ju ändå höra av mej ang fossies abort.. så idag ska jag ner med sigge på måndag ska jag ner med fossie, och på tisdag med.. sen får jag få en tid ang elsa lite längre fram..
Har vi för mycket djur i familjen J??
Iaf så tjänar khalil massa bra pengar på oss iaf =)
var hos BM igår, hade fått lite högt blodtryck osv men annars var allt bra..
SF 34 och hjärtat 146 så de var bra,, =)
och yes... fick väga mej.. + 14 kg!! =( men men..
jag o mamma gick till bugano här om dagen med,, o de gick ju bra.. köpte gardintyg till barn rummet, kunde ju haft lite roligaren men men.. vi ska kika på mer ställen... så de får duga så länge.. =)
när jag kom hem sen så fick jag ju såklart massa sammandragningar osv så jag skulle lägga mej i ett varmt bad o får se...
((((((Dom dom doooom))))))) min ena fot!! ja jag viste inte om de var en fot eller ett elefantben! inte undra på att ena min sko är trång! :P kanske där dessa 14kg sitter??
vet inte om jag skulle nämnt detta för Bm? Iaf gjorde jag inte det..  blir de värre får jag väll gå dit o säga detta..
eller om jag inte kläckt innan v 39 då jag har ny tid..
men innan dess ska jag allt få ut den lilla ;)
måste köpa nytt hallonbladstee med.. att man druckit så mycket att de tagit slut.. imponerande iaf..
får väll köpa nytt o göra ett rackarbajsar starkt..
sen är de ju någon mirakel dryck man ska kunna göra själv.. 1 1/2 l vatten, cayenne, sirap osv osv som man ska svepa.. eller ja hälften.. sen hälften dagen efter eller vad det stod
Vi får la se... =)
inte så länge kvar nu iaf 3 veckor.. 37+0 i morgon..
helt coolt.. är jag redo? har lite smått panik men inte inför förlossning eller liknande utan tiden efter.. mamma på heltid.. läskigt..

Nej nu ska jag aktivera mej i mamma som kommit hem =)

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0