Mitt nya hem

Då har jag alltså kommit  ordning i hemmet =)
Håller på att kolla bland barnkläderna.. Vad hon kan ha nu.. och vad hon kan ha i sommar osv och de som är påtok förstort =)

På tal om lägenhete¨n så trivs jag riktigt bra alltså =)
de bästa är att djuren oxå värkar trivas riktigt bra.. de är harmoniska o inte lita hispiga..
katterna ja elsa som INTE är kastrerad är ute.. Why? Jo hon har rymt.. Harry han rymmer av o till han med, men han kommer alltid hem,
ska ta ett snack med khalil ang ifall man kan göra upp något att jag ev betalar den 20 då jag får pengar från FK, vi får se.. uppenbart kommer jag få katt ungar om de fortsätter iaf..





Vecka 35: 28 mar - 3 apr 2009
Du är på dag 243 av 280. (86,8%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 4 fulla dagar (v34+4).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Fre 8 maj 2009
Du har 37 dagar kvar till beräknad förlossning.



Kroppen: Om kvinnan fick instruktioner om att vila pga tidiga sammandragningar tidigare i graviditeten kan man nu pusta ut. Barnet anses nämligen ha goda chanser att överleva om det skulle födas. Det behöver oftast bara ligga i kuvös för att hålla värmen.

Barnet: Fingernaglarna har nu vuxit ut helt och hållet på barnet. Barnets benmärg börjar producera röda blodkroppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0