Tusan!

Fick ett oönskat samtal av BM idag.. Mina urinvärden är inte längre OK..

sist jag var där o lämnade kissprov hade jag 5protein i provet.. men då hörde hon inte av sej för de var ingen större fara..
Nu sist jag var där hade jag lite högt blodtryck men inte så man reagerade kraftigt på de..
Idag kom ett samtal om att jag hade protein i provet, och att hon vill ha in mej på extra koll för ett nytt prov o blodtryck..
Jaaahaaaa....
Fan..  Glad jag är i 38 (37+4) inte så lång tid kvar då och om mina värden börjar krångla är de väll kanske inte stor chans att de låter mej gå över tiden? för jag har ju ändå varit ledig hela April så inget ansträngande har gjorts direkt..
Ja vi får se i morgon..

Hann beställa två klänningar innan samtalet kom, vilket var tur.. Tycker lite synd om mej nu faktist, å godis vore gott ju... eller massa frukt osv..







Fina va? =)

Kommentarer
Postat av: Em

Underbara! Gillar speciellt den oversta! Far man fraga vart du hittat

dem? :) & STORT LYCKA TILL med Bebisen nu! Laste pa Minbebis

att du lag pa BB :) Kram

2009-04-28 @ 17:40:14
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0