dagens händelser

Jaha,
Idag blev det att ringa Khalil eftersom Elsa kissade blod, stackars lite pluppa, var jätte mycket i lådan imorse..
Iaf sen gick vi upp till mamma o kikade lite i hennes lådor o skåp o tro på fan! jag hitta godis! ^^ Vilken tur man har ibland..
Och bjuden på mat blev jag med.. Oj oj oj.. Fiskbullar.. ingen stor favvo direkt men blir man bjuden så varför inte? ;)
4 potatisar o 3 fiskbullar o ett ton med vit sås *tummen upp*
Kanske ska ta o köpa hem det? minns inte om niklas tyckte om fiskbullar.. jag gillade såsen iaf! Så bara för såsens skull, kunde jag köpa några burkar..

Gick hem iaf runt halv 3 skulle va hos doktor khalil vid 16,
Elsa var så duktig! Lilla pluppan.. Han tog tempen på henne o gav henne en spruta o "tvingade" i henne en tablett o elsa låg så snälla intill mamma sofias stora mage
Fick tid den 20 april för kastrering med, gott att få de gjort..Bästa med Khalil är ju att han är så medgörlig på allt, så jag ska slå ihop räkningarna o betala allt då, så 900 + dessa 500 ca
o då har vi fått med tabletter osv.. pappa passade på att "snika" till sej en liten snabb undersök på oden med, eftersom han hostar men icke! Hunden måste lura oss ;)
O de fick vi med "på köpet"
kommer bli förskräckt den dagen jag måste gå till en annan vet, typ dom i karlstad o betala ett heeelt annat pris..

well well, djuren mår bra, iaf är alla på väg att må bra nu =)
jag mår bra, har haft en mystisk värk i magen idag, långt ner.. mycket förvärkar o sammandragningar typ..  men men..
nu ska jag se om jag kan stilla mitt jävla sötsug =/ lite godis o glass vore ju inte så jädrans fel...
AAAH! jag som ska tänka på vad jag äter för att komma iform efter dagen D












Nej.. Harry var inte hos vet idag... Han bara gillar sin transport :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0