Vad är det för en dag??

Vet inte längre.. hela den här grav har blivit konstig sen BM började ta in mej på extrakontroller osv..
Är ledsen o känner mej ensamen.. Jag vet att jag har så himla mycket folk runt om kring mej, men vart är den jag behöver?
Han sitter 40 mil bort o vet "inte hur" han ska säga till sin jävla mamma att han kanske ska åka ner till sin sambo som håller på att bryta ihop av oro, men nej.. säger man åt att börja planera, då är de ngt som mååååste göras, Jag har sagt Maj, sen är de stopp, då kan han stanna där han är.
Jag vägrar komma i andra hand o speciellt när första kvinnan är hans mamma.
Yes jag spyr galla över henne, för direkt jag ringer hör man henne i bakgrunden, just då måste hon börja prata.
Han kan inte komma ner i tid för hon behöver han där uppe, jobbandes (kaffe sällskap på kvällarna)
när han väl var här nere, då behövde hon ha han där uppe inom en vecka o bums skulle han åka.. Och bums åkte han med.

Så jag har sagt ifrån, ska jag vara själv.. ska jag vara själv med.

Syster fyller 30 år idag med =)
Stort Grattis till min lilla storasyster
 

Det är alltså hon i grön Jacka! :P
Lillebror, jag o mamma var ute hos henne idag o firade lite, skulle igentligen grillat med dom nu på kvällen men jag har blivit drabbad baby blues o oro...
känner mej inte helt social heller så..
Har köpt jätte söta kläder till liten idag, vågade vara så modig att jag köpte rosa skulle de nu inte vara passande får jag väll sälja de då =)



Tummen! =)


37+6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0