Hoppsansa

Jävla tänder säger jag då bara, inte på mej utan på nova... aaah! en liten pigg känner man där nere och för ett väsen!
vill inte ge henne för mkt alvedon men idag stor jag inte ut.. hon ville bli buren, jag bar, hon skrek, hon ville sitta, hon satt, hon skrek, vad jag än gjorde så skrek hon o var jätte jätte ledsen så jag gav henne alvedon då somnade hon, o vaknade igen o blev jätte ledsen så N gav henne mat o sen somnade dom i sängen o sover än..

vad har dagen att bjuda på då?? Inte mkt, ska nog upp o grilla hos mamma o pappa sen.. får se, är nova sjövild avbokar jag nog.. men vi får se =) Mamma är ju lite "nova sjuk" som hon säger själv..

Vi får se helt enkelt..

Jaha nu ska vi se då.. fick lite hjälp av bloggsuport så nu ska jag väll få in lite länkar hehe

Ja ja jag uppdaterar sen

Kiss ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0