Idag

Idag känns det ganska bra faktist. Idag är en bra dag.
Idag ska bli början av mitt nya liv, hur ofta säger man inte det? ofta ofta. men jag ska ta tag i dessa saker jag värdesätter mest, familjen, mina vänner och min hälsa.

Kollar lite efter gym här i årjäng, inte ska jag behöva åka till kd för att träna väll? iof hade det varit kul för då hade man kunnat haka på C men men jag får ta det här.
Pappa o jag ska börja springa ihop bara min förkylning släpper,
tror jag får börja gå ut med fossie i morgon.. lägga förkylningen åt sidan o leva ändå..
Gick runt med fossie här om dagen o dansade o kände hur jävla stel jag blivit!.. Blir nog att önska sej en stång för nöjets skull och träningen

saknar mitt gamla liv lite.. nova är ju mitt HELA liv men någon procent av egenliv måste jag ju få ha..
Har ju slutat amma nu o genast känner man sej lite sexigare, som jag kan ta handom mej lite mer så nu är jag taggad på att träna bort de här hänget som nova skapade ;)
Ja.. det blir nog bra.. jag o mina planer :P
N är med på mina tankar iaf ;)


nej nu lir de natten för mej!
mer tankar i morgon







Kommentarer
Postat av: Em

Hallå! flytta till kil så börjar vi träna, fasen vad mkt man missat! har jobbat så mkt och renovering i allt och barn och herregud, ber om ursäkt men hoppas allt är bra.

kramar om bävern säger hej =)

2009-08-11 @ 23:03:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0