Lilla Miro

♥Min lilla vän Miro har fått sin efterlängtade dotter! Den 28/8-09♥

♥En liten maja på 3490g 50cm lång och jag är så glada för dem, så som de kämpat för att få den här lilla flickan..♥





Kräftskivan


Iaf, Lördagen gick, mamma o jag gick upp för att köpa lite diverse saker till kvällens jeho,
När mamma o pappa väl kom på kvällen radade de upp 2flaskor vin och en hela rom 2 påsar räkor köpta i norge och ett paket jumbo kräftor!
Att det kan vara sån skillnad på räkor i sverige o norge, man räknar ju med att räkorna ska vara dyra ass hell i norge men nej då...
här på coop kostar de 139kr kg och i norge? hela 29,90!

så de åts fram till små timmarna eller iaf tolv slaget. sj började jag ju självklart dricka vin efter att Nova somnat så de var gjort
jag drack lite vin o lite rom, till och med nicke drack rom,eftersom de blev drygt en kvarting kvar lämnade de kvar den här, och nicke har druckit lite av de idag! jevla fyllo ;) under dessa snart 2,5 år som vi varit ihop har han aldrig velat ha sprit, så de är med hakan ner till knäna som jag låter han dricka :P

Idag beställde jag iaf kläder till nova, hon kommer bli så stilig så min lilla dam så gud. =)


Mmm ja nu får vi se, har fått pappa att köra mej till kil nästa helg, måste ju se Isak när han fyller 1 helt år! =)

Jo just det ja... nova är ju så jäkla krånglig med de där att hon typ är varm som en bastu osv när hon ska sova.. så jag bytte till hennes flanell sängkläder som jag köpte på KID, och den lilla damen sover hur bra som helst bara i blöja, ibland på morgonen när jag tittar ner då jag vaknar först ser man bara ett litet huvud som sticker upp, så jäkla sött =)
och hon har upptäckt att om man sticker ut tungan kan man göra roliga "prutt" ljud så hela dagarna nu ligger hon o gör pruttljud o spottar :P

Kommentarer
Postat av: Michael

Pruttljud är kul :D Noah "blåser" mot ens mage, armar eller liknande för att göra pruttljud :D haha. askul tycker han. skrattar så han kiknar :p

2009-08-30 @ 23:50:46
URL: http://cementarygates.blogg.se/
Postat av: Monica

Ja räkorna är asbilliga i norge, vi brukar köpa dem för 18 spänn i Örje! Å goda är de ju också!



Maja, vilket fint namn hon valt ^^

Du får hälsa henne från vår Maja att det var ett bra namnval och grattis i massor från oss. Inte för att vi känner varann men ändå Ü

Massa kram/ syrran

2009-08-31 @ 08:06:45
Postat av: sofia

miro är en kille ;)

2009-08-31 @ 08:49:41
Postat av: Michael

Men urs. Det visste jag inte alls :(

ledsen.

Kan inte föreställa mig



p & K

2009-08-31 @ 10:51:34
URL: http://cementarygates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0