Nytt

alla mina tankar försvann när mozilla kraschade!
orkar inte uppdatera det IGEN eftersom jag inte sparade det..,
Kewl.

Jaja
vi var i åmål idag o hämatde vagnen, emmaljunga pink camo -08 skit läcker!
tror jag sprang på Aya.. har inte sett henne på många år men jag tror de.. hon kollade tillbaka på samma sätt som mej igen, men jag valde att se men inte se..

jaja ska höra om Nicke är Ok nog att passa nova ett tag så jag får springa ut med fossie en tur.. gött att komma igång igen,
fick sällskap av emma i förmiddags med hennes hund, gör söt, som fossie skulle sätta på plats så klart :P min dam de.. hmmm ^^

yes box.. nu ska vi se om de kan komma upp lite bilder

Kiss kiss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0