Onda Väder gudar

Det har då regnat hela jävla dagen tror jag.. Eller nej.. nu när jag tänker efter är de nog så att de var fint en sväng i morse..
Var ju nere och vägde mej idag, vikten hade inte ändrat sej ett piss! Varken upp eller ner.. Well de är ju bra på sitt sätt så,
eftersom jag börjat äta så sjukt mkt än innan, 6 ggr dagen var de ju skönt mentalt att inte gått upp något.

Gick hem o började göra ordning lax till lunch, skulle bjuda mamma eftersom hon inte ätit de innan, och hör o häpnad.. De gick hem!
så nu skulle hon hem för att leta recept ;) Sen bjöd jag på fika o då stod det annanas paj på menyn. Mamma fick en stooooor bit, bara så den skulle ta slut och en ganska stor bit åt mej, ingen av oss åt upp så de var bara att kasta ;) bra sätt att få slut på en paj ^^

När mamma skulle hem tog jag följe en bit, typ några meter eftersom pappa hämtade henne men iaf jag o fossie skulle ut på tur, optimist som man är brydde jag mej inte om vädret o tänkte mer " ah de är så uppfriskande med lite regn" Lite regn my ass!

vädergudarna öppnade sina portar o regnet öste ner på oss, inte ens fossie som älskar vatten tyckte det var kul..
var var blöt från topp till tå o de droppade från mej.. vidrigt..

I morgon ska vi äta kräftor jag mamma pappa o niklas.. vet inte men de värkar som pappa ska supa nicke under bordet ;) nej då inte så avancerat kanske men dom var inne o köpte rom, (eftersom niklas sagt han dricker enbart rom o cola) mamma köper vin till oss, mej o henne..
på dagen i morgon ska mamma o pappa över till norge o köpa räkor, och blöjor fick dom en order på ;)

iaf som vädret var som de var idag blev de inget spring på mej o pappa.. lite tråkigt men vad ska man göra när regnet öser ner?

well well.. avslutar med bilder


  
Framsidan o baksidan.. byxorna ska alltså vara ljusa ;)





Ligger o berättar om de sju haven o alla dessa ting ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0