Så förvirrad

Jag har blivit tankspridd nu på slutet, och nej jag ammar inte så jag kan inte skylla på det heller...
jag glömmer, gör saker jag vet jag inte ska osv.. vettefan..

Nova fick ju vaccin här om dagen och feber o sura miner blev det.. vi köpte alvedon iaf och jävlar va jag kämpat med den skiten.. Jag slet o drog, har skvätt ut hälften tills niklas visade mej hur man öppnade den.. mmm den var alltså barnsäker
fint..
Idag skulle jag slänga en blöja o går mot toan.. skulle slänga papper med o ser mej sträcka ut handen mot toan o släpper... samtidigt som jag skriker "va fan gör jag!?" Jag slängde alltså blöjan i toan

Min hjärna finns inte med mej o jaa... jag skrämms lite över de då jag har lite tankar på annat håll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0