mix-tape

Jaha, det var alltså ett tag sen man skrev.. vad har hänt sen sist?
Inte så mycket faktist, klockan är 8 och bara jag o nova är vakna.. rätt mysigt om man säger så då..
Har börjat äta som en häst, jopp har börjat IGEN kanske man ska tillägga, äter alltså var 3 timme.. mkt mat och de känns allt att magen är inställd på sina timmar =)

Var ju hos en hälsorådgivare här om dagen och hon kunde konstatera att jag åt rätt bra, bara att jag åt för sällan.. Well de viste jag redan tyvärr.
IAF så ska jag dit o väga mej 1 gång i veckan eller var 2 vecka.. lite så där lagom förnedring iför publik.

Gud.. jag slumrade till med nova 1 timme nu.. farligt.. Man vill bara sova mer ju, nu är de time för mellis..
Poh.. får uppdatera sen när järnan är med igen..

kiss kiss


Lite uppdatering då klockan är nu.. 17.34 och nicke o jag har varit ute o gått...
ska iväg o springa sen med pappa..
ska bli gott.. röra på fläsket lite..
Alltså jag undrar över hur min hjärna funkar.. VARFÖR kan jag inte vara en + size girl o vara NÖJD med mej?
Jag är så jävla avundsjuk på de som är storlek större och nöjda med hur de ser ut..

själv strävar jag efter lyckan bortom horrisonten, när jag var storlek mindre var jag inte nöjd då heller utan såg mej bara som stor...
om jag var "stor" då,... vad är jag inte nu då??
Jaja nog om detta eländiga tjat om hur jag ser ut.. N har nog rätt.. jag är aldrig nöjd..

var uppe hos mamma o pappa fredag till lördag o passade hundarna.. Nova har ju fått för sej att hon ska då INTE ligga längre.. nej hon ska sitta.. ligger hon på magen ska hon "krypa iväg" hehe åså bli hon skit sur..
Jaja nu hör jag här borta hur en liten tjej vrålar ;)

Pok på er igen





Kommentarer
Postat av: Marie

Gött att komma igång så här efter förlossning osv.. När jag fått min lilla och känner mej redo för att börja så hänger jag gärna på! Vi får peppa varann! :)

2009-08-28 @ 10:08:43
URL: http://mariepaalcolin.blogspot.com
Postat av: S

det tycker jag verkligen göra! vore kul att ha någon o tjöta med efter vägen =)

2009-08-28 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0