Ångest.

Gode gud kan man få sån ekonimisk ångest??

Fick lönebeskedet idag, jag kan ju inte påstå att jag jublar...precis på håret den här månaden med..
Fyfan,
Jag är så trött på att känna mej fattigare än en kyrkråtta men vad gör man??
har ju inte direkt världens rikaste pojkvän heller.. Guuuuuuuud ja ja, han är ju i sthlm av en orsak?
Nästa månad kommer bli lika knaper.. fattar inte de här, Nästan så man skulle be pappa om ett litet lån men de är ju värkligen sista utvägen, Värkligen..
Jag vet ju att han hjälper mej med de saker som ev saknas inför beb osv men ändå..
fy fy.

Ngt mer roligt är ju att, Jag skickade till exet D förut för jag minns hans mamma hade så himla söta draperier, och snopet nog fick jag både svar och han var trevlig!
ja de var ngt nytt..
Han har lyckats riktigt bra, chef på kicks o har egen butik osv.. Ja han var trevlig TOM  att de kom fram att jag ska gå på mammaledigt nu..
Då var det bara tack o hej, lycka till med allt,
What???!
Skojar han med mej? skulle jag inte duga att prata med då? Jajaaa.. de kniper väll i fogarna hos han, ne jag vet inte störd blir jag iaf..

Jaaaa jaaaa.... NU är jag vad jag vet ledig tom 8 mars, men jag vill ju jobba mer.. :P

får återkomma sen eller ngt.. Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0