Är det din mensfläck?

Låg i sängen igår, tanken slog tillbaka när man levde sambor med vissa av dessa damer man umgåts med :)
Man kan inte ta de annat än med ett leende,
Hur man kunde vara så avslappnad i varandras sällskap

helt sjukt o så man längtar tillbaka till då när man var si sådär 19- 22 åldern..

Vart man än bott har man ALLTID delat säng, ja de är väll paulina o jag som inte delat säng tror jag,
Men gud, jag minns C, just de där med mens fläck hehe de låter väldigt äckligt men var ganska ironiskt hur bekväma i varandras sällskap man var..
Man låg i dubbelsängen, så kläcker hon,
Men Gud! Är det din mensfläck??

"- nee..de tror jag inte.. Nej! min är här så de måste vara din"

"-Jaahaa okey då"

Att bara vara i de stadiumet att man inte riktigt bryr sej, jag har nog sett de mesta av den kvinnan ingen annan har och jag älskar att ha henne som vän, min blonda silicon brud =)

Eller friday (frida)
Såå mycket upplevelser under en sommar =) bästa sommaren tror jag de kommer vara för alltid,
Sitta nere i varberg, så mycket roligt folk och sen dessutom dela en 120 säng hehe ja de är ofattbart att vi INTE blev ovänner i hennes lilla etta =)
det var oxå ngt man inte glömmer i första taget..

Eller min konstanta sambo Paulina =) har vi bott ihop 3 ggr??
På gymnasium..eller när hon o Ola gick isär, det var väll där de roliga började =)
Massa festande, massa mc donalds hehe, gamla Bettan som inte alltid ville starta, eller så bara dog hon :P
och sen bo ihop på Katthult,
Där flippade vi väl helt o hållet, Oh my lord att två människor kan festa så mycket ihop, göra så mycket annat ihop och ÄNDÅ vara så bra vänner?? otroligt..
tror folk ett tag funderade på om vi var syskon och när så inte var fallet ja då var vi nog ihop.
Varför skulle de tro annat?? det är ju dessa årjängsbor vi pratar om.


Idag ska jag till karlstad då, ska träffa Neema. Det finns inga ord för hur mycket jag tycker om den människan, dömmer aldrig någon, ger alla en chans..
och hennes familj.. Mamma janet =)
Jaa.. jag är tacksam över att jag får ta en del av dessa människor
och att de vill vara MIN vän
ska ut med djuren nu o sen göra mej vacker för neema o Joy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0