Brustna grenar här i vildmarken..

Vet inte hur jag ska skriva det, hur man ska hemlighålla det när så mycket "fel" folk läser..
Det värsta är dom som läser bloggen men sen låssas som att de inte läst, för att sen kunna ha ngt att prata med mej om, tex hur jag mår efter Lea osv...
Nej.. det blir inga pluspoäng hos mej där inte..

hela världen är lite i svajande skede för mej just nu, allt som var rätt har blivit fel.. bra tankar blir dåliga, ångesten är krypande, gråten är upp i halsen
fy varför ska det aldrig gå som för andra, rullande på rälsen? Nej sofia hon ska de spåra ur för flera gånger. Är det inte rätt då kanske ?
Är jag elak som låter dej vara på ett ställe du inte vill? du säger ja men menar du nej??
jag har så mycket frågor och hur jag än letar får jag inget svar... Det kväver mej..

kom iaf nyss in från en promenad med jyckarna, vi gick till tjärnet där dom fick springa av sej lite o sen hem igen, vägen dit gick väll bra om inte nått annat pläck tänkt samma tanke som jag *hm*
så hundarna fick vara kopplade hela vägen upp, Ve o fasa tänkte väll fossie, hennes spurtar väg! men då dom fick springa lösa hem =)
den här lilla saken här inne la sej så jävla fel när vi gick hem, ooff som hon värkligen tygde ner på höfterna först ena sidan den rullade hon över till andra.. gick som en gammal sne tant sista biten hem,, Dumma unge :P

på tisdag ska jag med sys till karlstad då.. ska gå lite på stan medans hon o majsan är på sjukan..
blir väll de att se fram emot då..
på onsd ska jag till Bm o mäta osv..

yes yes.. nu blir de mat..






Kommentarer
Postat av: sandra

Vill bara sända en styrkekram till dej... jag kan inte säga att jag "vet" hur du känner..men jag vet hur det känns och är när livet å själen väljer helt skilda vägar... känslan av kluvenhet gör ont ända in i märgen..

sköt om dej å familjen!

S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0