Detta här med UTMANINGEN?

Neeej!!

Jag vill inte! jag hatar kedje saker! delvis är jag inte så inne i de här med att snoka runt på andras bloggar, finns några som jag läser ibland men annars bloggar jag för min egen sak,
sen om någon utmanar en, ska jag då utmana en person som redan blivit utmanad?? Nee de blir genast tråkigt..

Nog om det, gick upp halv 9 i dag, duschade o fixade mat..tänkte jag skulle gå ett varv med hundarna men först ska jag städa upp här lite..
Borde gjort det igår när vädret var lite grått o tråkigt.. men IKKE jag väljer idag.. när solen skiner? Hmm ja ja nu är jag iaf bestämd på det..

Visst är de mys med att beban sparkar o slåss där inne men lite jobbigt börjar de bli eftersom de är konstant... men då..
inte så många veckor kvar nu.. yeeeey





Kommentarer
Postat av: sandra

eg avskyr ja med kedje grejer just för att ja får typ tvångstankar av det... knäppr, men ja känner mej tvingad att göra det liksom. så ja brukar be at ingen ska sända mej sånt... hade ja vetat att du inte heller gilla de hade ja inte skickat de bara så su vet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0