Ett litet paket med posten <3

Vaknade i morse och var tröttare än någonsin!

Ändå har jag sovit så jävla bra.. Kanske jag sov för bra?
Iaf så är jag seg..
Upp var det kl 10.30 och äta direkt, har ju inte haft några natt-macke stunder inatt så blodsockret var lågt .. sen ut med hyndarna så de fick rasta sej, sen in igen o duscha..

för ett tag sen kom jag på det att posten nog hade kommit så jag gick ut och vilken chock! =) ett STORT paket hade jag i lådan sen ett brev från försäkrings kassan så nu ska jag bara förstå mej på lite mer om hur jag ska fylla i detta, sen ska jag nog få gå på mamma ledigt i April =)

Iaf i detta stora paket fick jag ett par jeans och massa små fina bebis kläder,

vunnet på Tradera *tummen upp*
jeansen köpte jag för 105:- och då fick man med massor med barnkläder på köpet..

Shit jag är bra på att fynda! =)

Jeansen är gör goa, strl 42 Hmmm samma som innan jag blev med barn
Okey nu var ju röven lite större än jag förväntat mej så dom kanske sitter långt ner men HEY..
Dom är så goa.

och att trycka på mej ett par 42er är mer än OK för mej som trodde jag var fet som ett ja... dessa på kanal 5.





        tycker den här klänningen var så söt! så hoppas det är varmt i maj så **** kan ha det på sej


mysiga kläder för en mysig dag/kväll



och de braiga jeansen (28+5)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0