Sofia + mamma o pappa = sant

Uff uff uff säger jag!

Vette fan vad det är men de ilar o "svider" i äggstock/ljumsk/höt området.. Funderar på om de kan vara sk förvärkar, kroppen som tränar sej, eftersom det bara kommer ibland, ja ja..
har lite med sk "kremper" men de tänker jag inte skriva om här, så öppet *ler*

Inte så snuskigt som det låter nu med hehe ändå ;)

Efter en dag hos hasse man är man helt slut så jag ska bara blogga de här sen ska jag bege mej ut med hundarna så dom får kissa sen sova!
I morgon måste jag städa här o då menar jag MÅSTE!

Gick hem till mamma o pappa förut efter jag slutat, åt lite mat o segade mej, när jag skulle få åka hem (eftersom pappa körde mej) böjer jag mej fram o känner DEN sura lukten.. eftersom mamma oxå stod böjd var jag tvungen att skoja lite o säger

- Oj jag tror mina skor dött! He he..

mamma den snabb tänkta damen som hon är svarar

- jasså?? (tror inte hon fattade att de var mina sura vinterskor som luktade :P )

O pappa yttrar sej..

- Är de det som lukta så??! trodde det var döda råttor! Höhöö..

Så fick jag ju visa som VARFÖR de luktade så illa, och Jo.. Mina skor har gått i sönder.. sömmen har spruckit så precis vid stor tån är de ett ganska stort hål.. men de syns inte.. trodde jag..

och pappa yttrar sej..

- OJ! men så kan du ju inte gå!, du får köpa nya skor alltså!

ja men säger jag - Jag har inte råd just för tillfället, dessutom är dom ju varma när de INTE är slask väder sen är de väll ingen som ser om de är ett "litet" hål

- Nej nej! Så kan du inte gå.. Jag ska ta med dej till Sko punkten eller ngt liknade och köpa dej ett par nya skor! Ja de ska jag faktist för sådär kan du inte gå, tänk om du blir sjuk?!?

Alltså? PAPPA ska ta med MEJ o köpa nya skor??? TILL mej dessutom???


den mannen förvånar mej mer o mer sen han fick veta att han ska bli morfar.

nej nu blir de sömn o sköna drömmar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0