Clintan o jag ||10/2-+9||



Clintan o Jag gjorde stan osäker idag!





Vad mer..
Jo vi tog bussen o sen drog vi till Ikea där jag köpte in lite onödig skit! =)

Vad köpte jag.. Spjälsängs skydd, Massa små beb skedar osv..
jag köpte olika lampor,
Köpte även ett ev BB  klädkitt idag som ska ner i väskan till dagen D

   de bruna kommer tyvärr vara för varmt =( och var igentligen menat för Isak men han var för stor dunder klumpen =)

har insett att jag har Väääldigt mycket barn kläder..


och det är bara en VÄLDIGT liten del av allt jag redan har..  har massor till pojk med ..
vad ska jag inskaffa då..

ett sk skötbord
sänghimmel
(vet vilken jag vill ha)
täcke o kudde
och det är väll de praktiska sakerna, eller ja.. de "onödiga"
de nödvändiga sakerna har jag kommit en liten bit på vägen med.. men inte helt..

har även tänkt lite på de och funderar på att ta ut föräldraledighet från o med mitten av april eller början.. Vi får se =)

Nu ska jag ut med hundarna sen sova så jag vaknar utvilad när jag ska till BM i morgon..

BTW Lilla sessan kommer

Kommentarer
Postat av: Emelie&Dunderklumpen

Haha =) nu skulle du se han!

2009-02-14 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0