Lilla loppan

Jaha,,, har varit en tillsynes ganska lugn period för mej nu då..

LIten sparkar mer än vanligt och hej vad de syns =) magen hoppar o rör sej hela dagen lång, lite jobbigt faktist,,
Ibland sparkar hon så jag tror en liten fot sticker ut genom "bebis hålet" :P

jag vet inte om de är inbillning men jag tycker jag ser mer o mer gravid ut dag för dag..
jag kan inte sova i min favorit ställning längre inte heller för mycket på rygg *suck* vart ska detta sluta?

Iaf så värkar ju allt vara bra där inne iaf =)

Igår, vaknade jag med en jävligaste huvudvärken.. tror inte jag haft de på fan år o dagar!, min lille snörp fossie var halt o är de än idag så ja de blir lugna dagar.

blir en tillsynes lugn helg för mej..
Fick veta idag att Nickes pappa beställt en kombinerad tvättmaskin till oss! Woho! inte bara en tvättis utan en tork med! yeeey..
sen slog tanken mej Hmm... Vad kostar spektaklet?? men då.. de är jag värd att få hem efter alla hyror jag bjudit niklas på.. =)
ska se med vad syster ev ska ha för ett par soffor o se om jag kan köpa dom av henne .. vi får se, jag har första tjing på det iaf =)
  

det här ska 
då vara v 26+5
                                       


Kommentarer
Postat av: sandra

du har blivit utmanad kolla min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0