Varför?

Jag har insett att jag söker jobb, fast jag inte är ett dugg intressant på arbetsmarknaden :P
Varför?

Var iaf o pratade med the big boss idag, lite om efter FL osv.. Fick veta att hon inte ska vara våran chef längre.. Så J-la tråkigt då hon är en av de jag värkligen tyckt om, ist ska vi få en som jag inte är så jätte förtjust i men hon är bra på det hon gör..
Ja ja...
När jag var klar där gick jag till Bostad o gnällde lite o bad om ny lägenhet, inte de att jag INTE tycker om den här, är bara de att jag har ett jävla fyllo under mej, det hade varit helt Ok om det bara var jag o niklas som bodde här men blir det som förra sommaren, då det var konstant bråk, hon ´kom hem full o ramlade in i saker, bråkade skrek så att tom jag o niklas vaknade av det
Vaknade i natt av att hon vred på musik där nere och att jag ska vakna av det? Ja då krävs hög musik!..
Det känns så pinsamt 'ät att jag, 25 åriga kvinna stampar i govlet? har man tröttnat då?? :P
Nej.. jag fixar det inte.

Även det när man ska ut o sätta sej, då kom hon o satter sej med en kaffekopp ren sprit, när man så snällt utrsäktade sej för att gå blev hon nästan otrevlig osv..
sen är det som alla grannar här har kikare, jag menar herregud, man hann inte ens komma ut med valparna innan det var folk ute "och rökte" för att få hälsa på dom..
Nej nej det fixar jag inte och Hagen skulle tänka igenom det några dagar o återkomma till mej, för hon instämde att så kunde vi ju inte ha det..
TACK GODE!

Nu det som är kvar att fixa är o ringa BM för att kolla vart mitt moderskaps intyg tagit vägen, sen prata med försäkringskassan ang hur man ska göra med föräldradagar så jag o niklas ska växla lite mellan varandra.. =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0