Änglar, finns dom??

All denna funderan och oro över att hon i magen ska må bra, har gjort att även jag blivit en stor tänkare =)

Vart tar själen vägen när man dör??
det är så mycket man vill fråga de som vandrat över till andra sidan men ja de kan man ju inte, kanske är det därför man sparar döden till sist? det är vackraste men hela livet..

har varit väldigt kluven nu det sista i graviditeten, nästan så man skäms, Varför mår jag dåligt? varför gråter jag o får tillbaka panikångesten, är det inte nu jag ska må bra o vara glad??
kan man älska sitt barn men plågas över det  man mist??
jag saknar Lea Varje dag och när jag är ledsen är det över henne..
jag är ledsen över att folk värkar ha glömt, det är en ny bebis på gång, nu ska det firas hurra hurra, men glömt att det är ca 7 mån sen jag förlorade min först födda..
 
midsommar kommer aldrig bli midsommar för mej, inte på samma sätt som det varit förr iaf.
Men då jag glädjs över att få en lillasyster till henne =)
har fått för mej att det aldrig skulle gått så fort om det inte var OK för Lea, kanske det är Lea som kommit tillbaka??
hennes tid att gå var inte då, den dagen.. För 30 h sa även läkaren var extremt lång tid för en sån här sak..
tror inte hon ville ut.
Nog om det iaf.
jag är frisk o hon med =)

Pratade med U på jobbet idag och jiha vad timmar jag fick =)
lite i feb, mycket i mars och lite i april, sen slog tanken, april.. Orkar jag jobba då??
det återstår att se den dagen iaf =)

jag o niklas har iaf bestämt att dela på mammadagarna och att jag nog ska gå kvar som tim.vik även under sommaren,
men bara dagpass då så jag inte jobbar natt osv..
fattar inte varför allt gnäller så över att lämna bort bebisen tidigt osv, för faktum är att även om man får någon att passa den lilla, älskar man inte den mindre för det, hur ser då folk mej som nog ska jobba nästan direkt efter hon blivit född???
deras bekymmer det.


Den här bilden tog jag i sommras, precis efter lea blivit född, jag såg ett tecken, en övervakare..

frågan är ju då  Änglar, Finns dom??


Kommentarer
Postat av: sandra

guuud jag sitter här mer tårar nerför kinderna...lilla du...

försök glädja dej, förstår att det är svårt, men jag tror dock att hade det inte vart meningen så hade det aldrig blivit igen...tidpunkten var er..och vem som valde det, det vet bara den som gjorde det...

gud vilken fascinerande bild den sista...ja, änglar finns dom...det ser då ut så..



er tid är här, njut <3

2009-01-12 @ 22:16:15
Postat av: Emelie

Hej sötis:) man ska kunna lämna dom. Jag har varit borta från isak nu när mamma opereras och visst jag saknar han så de gör ont. Sedan ska jag börja jobba vissa måste göra det. Och man ska inte ha dåligt samvete! Krama

2009-01-16 @ 14:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0