Dagen till ära

Jaha då sitter jag här o ska strax göra mej ordning för att knalla till jobbet, börjar kl 15 så det är väll en ganska slapp dag idag ändå..
blir väll kanske en kvälls prom med han, men vi får se.. =)
La mej tidigt igår kväll för att komma upp tidigt idag men tror du inte på fan att jag ligger o sover, och "snoosar" en timme längre än jag skulle, iaf så kom jag upp,
Ut med hundarna, komma in, värma lite lunch.. betala räkningar, Yey va kul.. men då då är dom betalda..

Men ändå är jag lika förbannade trött! kommer väll bli som vanligt, kommer till jobbet åså sjunker man ner i soffan.. Fy fy va tråkig man är :P

Iaf så är det tur att man har mamma o pappa som hjälper mej med hundarna när jag jobbar natten,,

nej!

Time to Go..

Ciao bella kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0