en ganska vanlig söndag

Jaha,,

Låg o sov in dagen ganska länge idag, C på jobbet ringde så jag ska jobba kl 15 till 9.30 i morgon,...
men då det blir kul =)
ska strax gå upp till mamma o pappa för att lämna hundarna,
På tal om hundarna.. hur ska jag hinna med dom sen.. okey en går bra, men två?? Hur väljer man?
jag har INTE bestämt det här än så det är bara tankar..
jag bollas med det hela tiden.. jaja..

Kollade på P.s I love you igår, den var bra, satt väll med blöta ögon genom hela filmen =) fick en värkligen att känna hur mycket man tycker om N och hur uppskattad han är, nu hade jag inte pengar på luren så jag kunde inte skicka ett sånt sms o säga det men men jag hoppas han vet det, trotts jag är lite dålig på att säga det ibland

Neej, nu har jag faktist inte så mycket att dela av mej med.. kanske att jag försöker filma magen när den hoppar med ACK så slöseri med tid då hon slutar sparka, är väll att hon känner av att jag ligger o väntar, har haft en ganska lugn period nu några dagar, ist har jag ont under revbenen ist o växtvärk i livmodern så det växer iaf =)

Ja ja nu ska jag ge mej igen


ciao bella!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0