Funderingar o övervägande

Gud jag är trött... sover bra gör jag ju iof men ändå.. *suck*

Jag ser så risig ut att fyfan!, vissa dagar tycker jag ju att jag ser ganska bra ut men andra??? Oh no inte min melodi..
vet faktist inte vara för jag skriver nu för jag har ju inte så mycket att skriva om,
ska nog med broder mamma o pappa på hockey, det kan bli kul.. =) se något annat,
och på tal om annat.. jag ska få mina nya byxor till veckan *yey* hoppas nu bara att de sitter bra, blir sjukt besviken annars..
det gör dom nog

nu den 25 ska jag till Bm o mäta magen osv, lite nervös är jag ju, om inte annat för vikten.. gillar inte att väga mej och ABSOLUT inte nu när jag vet att jag gått upp..
inte kan jag förhindra det heller..

skyller på niklas ;) han äter så mycket skit o drar ner mej i de hela med, det positiva med det hela är väll att jag o pappa brukar ta några längre promenader med hundarna osv..




            


Ne ne ne jag får rycka upp mej, har ju inte så mycket mer än 15 v kvar och nu börjar ju solen kika fram så det går fortare så sett

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhhh.... Bäbis peka magen =)



Hoppas vi får tillfälle att ses snart



Kram

2009-01-18 @ 23:49:16
URL: http://kramgurkan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0