Gäsp

Gud jag hade så svårt att sova i natt, shit... Somnade vid 03 tror jag o skulle upp vid 07.. iaf så kom jag upp men gud det känns nu..

Gick hem till mamma som jag ALLTID gör efter mina natt pass.. satt o pratade lite skit,
vilade lite på soffan sen drog vi upp mot "stan" för att kika o äta lite mat.. 
passade på att gå till bostad med o ställa mej i bytes kö.. Inger var så trevlig så oj oj,

frågade vart jag ville ha o när vill ville flytta in osv, sa iaf att det inte är så bråttom, utan vi kan ta det efter maj, sökte även på andra sidan bron och markplan så man slipper den satans trappen här inne..

mamma är så snäll, vad skulle jag göra utan "mamma inger"  =)

tyckte jag vaknade upp här om dagen o hade blivit otroligt mycket större runt magen :P
kanske bara är inbillning men vafan...

Tog ett kort igår iaf..

nej nu ska jag ta ett ryck

sen har jag inte fattat en sak.. hur i hela friden lägger man in filmer här?? eller ja, filmklipp??





                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0