GräsÄnka

Jaha då var man gräsänka igen då, oookey att vi bråkar en hel del jag o N så är det ändå ett slag under bältet att förvandlas till änka. Big NO NO

Vaknade i morse och snön den vräker ner värkligen.. Fyfabian tänker man då, jag som ville ha vår, inte någon jävla snö!
hundarna älskar det om inte annat men ändå.. *bluä*
vad ska ske annars idag då.. jaa.. jag ska väll ut med hundarna som vanligt sen städa lite hade jag tänkt..
ev plocka i kläder o göra fint i garderoben.. vi får se.. eller om jag ska göra det i morgon..

Jag har funderat på det som händer här runt om..
Mamma har väll iof rätt i det hon säger, att jag ska ge fan i alla gravidforum eftersom de sätter spöken i huvudet på mej,..
Maria ska se om hon kan fixa ett extra UL och tacksam är jag för det, men så kommer tanken.. Men gud, vågar jag det?? tänk om de hittar fel den där gången ist! :-O

men jag vet inte, får vara optimist tror jag.. en egoist.
självklart sörja andras förluster men inte gå får djupt i det, har ju redan haft min livskris om man yttrar sej så..
varför skulle det hända just mej igen?? Ja.. Så får jag tänka tror jag.

Sökte ett jobb på indiska här om dagen med, den är iof bara på 20 h vecka och bara fram till 1/6 och jag ska kläcka 8/5 men vi får se.. prövat har jag ju gjort iaf =)
kan ju inte få värre än ett nej, eller hur =)

sitter o poppar till The killers - Day and Age.. Dom bästa ^^  den musiken kan få en på bra humör, iaf mej. Och lillan med föresten, sparkar som bara den när jag drar på det albumet, ibland får hon till riktiga kickar på blåsan så ja.. man får fundera på om jag gjort ngt dumt.
Det är väll så det ska vara =)



Vecka 26 -
24 jan - 30 jan 2009
Kroppen
: Det är vanligt att man får häftig kramp i t.ex vaderna när man är gravid, ofta när man sover. Undvik att sträcka på tårna, om man trots allt känner en begynnande kramp kan man motverka det genom att vinkla foten uppåt eller trycka den mot fotändan av sänggaveln.

Barnet: Nu är barnets hud lite tjockare och inte lika genomskinlig längre, skelettet hårdnar alltmer. Barnet kan nu öppna och stänga sina ögon. Huden är ganska röd och skrynklig men skyddas av vernix-lagret.



Neeej Nu ska jag ut med jyckarna så de får uträtta sina behov så får ve se på vad dagen önskar =)

PoK



                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0