Jag måste börja någon stanns

Ja efter en hel del fundering, har jag insett.. Jag måste börja ta tag i saker..
Jag måste tex börja baka!
jag som alltid bakade förr, gjorde bullar, muffins, sockerkakor, Bröd osv har tappat det totalt, men varför?
jag tycker det är skit kul ju..
Hela sommaren som var nu bakade jag hallongrottor o testade mej fram till den "perfekta" kakan ;) och Joo dom var underbart goda..
Så varför har jag slutat?
När jag bodde i karlstad tränade jag med C hela tiden, eller så var jag ute med Sambo, *hunden* på långa promenader, jag åt konstant och rätt, okey att jag festade en hel del med men vadå.. jag var ju ung ;)
när jag flyttade hit för att jobba var jag ute o gick hela tiden med djuren, jag åt bra, osv, jag var med paulina i stallet varje dag osv, Även i solna skötte jag mej exemplariskt och gick ner 15 kg kanske?
Okey jag kan inte jämför mej med hur jag är nu eftersom det är andra grav på väldigt kort tid, lite för kort kanske men ändå..

VARFÖR sköter jag mej inte??
ska börja träna nu hade jag tänkt men då slås jag av tanken.. ci sådär 3 mån innan beräknad beb börjar jag träna?
det är aldrig försent att börja men borde jag inte ha börjat tidigare?? hehe
jag är glad jag har vänner som C som kan och tycker det är kul att hjälpa till med kost osv,


Jag har även tänkt köpa en dans stång, nej inte liva upp gamla saker men för träningens skull, N var ju mer än nöjd när jag sa det och mamma hon bara skrattade men jag, Ja jag är seriös när jag säger det.. Jag har aldrig varit i bättre form som då! BASTA!
jag har värkligen motivationen nu efter att jag inte fått hålla på med alla dessa mirakel saker o ultimata hårdträningen så jag ska fan sätta igång!
rejält bara beb är ute o hunnit bli kanske 2 mån =)

Nu den 10 ska jag o systeryster till karlstad, Hon ska till sjukan med M och jag tar med mej storebror M på stan o kollar läget =)
ska bli kul, Clintan o jag på stan, det är mosters pärla det, Okey jag älskar majsan med, men marcus o jag har väll alltid haft en speciell relation till varandra
Iaf så ska jag kika lite och sen ska vi ta bussen ut till Ikea och jag funderar på att köpa ett skötbord där.. vi får se.. jag skulle behöva lite lampor med igentligen..
men vi får se vad det kan bli av för ngt =)

Nej nu ska jag trycka i mej lite pasta =)

Ciao Bella! Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0