<3

Hujedande vilken natt jag haft!

var så sjukt törstig går så jag drack o drack o drack... o drack lite till :P Inte en enda tanke på att det ska ut med hehe, ja de fick jag märka av i natt det..
vaknade till vid 05.45 ca o var snustorr i munnen, gick upp o blandade till lite saft o gick för att lägga mej igen, ställde glaset brevid sängen o ska lägga mej till rätta, Ne tror du inte på fan att jag välter glashelvetet i sängen! så det var fort upp o byta lakarn *tummen upp*
när man väl lägger sej till rätta igen har kl hunnit bli 6.30 o Loppan hade vaknat där inne o sparkade runt som bara den,
eller så skällde hon på mej för jag väkt henne så tidigt..
somnade om gjorde vi iaf vaknade av att telefonen ringde, det var V på jobbet, så jag ska jobba dygnet i morgon, 15 - 15 inte så jätte motiverad, men det är jag ju aldrig innan jag ska gå =)
Gubben är så snäll mot mej nu så man får nästan skämmas för vi tar de så lungt :P

Sen ringde BM ang extra UL,  så vi pratade lite om det osv, dom i karlstad ansåg inte att det var nödvändigt med ett extra, Tur i oturen kan man väll säga,
känner nu att jag inte har ngt direkt behov av ett extra även om jag vill det, hon sparkar så bra där innen konstant så jag vet att det är ok=)

Kvällen som kommer då??

Jaaa... jag ska upp med Helena o äta kinan.. Gött :)
sen ska jag stor handla hade jag tänkt.. Helena skulle hjälpa mej åså så why not =) Allt detta beror ju självklart på om jag städat klart idag! :P

har sovrummet kvar o skura *tummen upp*


Ciao bella *kiss kiss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0