...

Idag begravdes då Mikael,
blandade känslor över det, som jag o paulina pratade om igår, det är så overkligt, livet blev så verkligt helt plötsligt..
Mina tankar går till familjen H.


Var iaf på sjukhuset idag, lämnade blodprover osv, bara för man är Rh neg blir allt lite klurigare..jaja dom har koll på mej iaf så det är ju gott.
Maria gnällde lite över mina matvanor.. vet inte riktigt hur jag ska bolla med det, jag är ju bara inte hungrig hela tiden,
hon tyckte dock att det var bra att jag åt mycket frukter osv ist då..

nu får man vänta fint på diabetes svaret då ;) ja ja jag orkar inte bry mej om det, har jag de så har jag det o då kommer dom ha extra extra koll på mej vilket är tur det med då =)
Lyssnade på hjärtat igår, det slog mellan 145/150 slag/minuten och SF måttet var 24,5 vilket var helt normalt, hamnade mitt i kurvan så det var gott =)
Hon skulle kolla om jag kunde få komma in på ett nytt extra UL, bara för vi har den historien som vi har
får svar på allt den 11/2 då jag ska på nytt besök hos henne igen.. tänka sej V 28 då =)

på lördag blir jag gräs änka igen då, och den här gången vet jag inte för hur länge heller..
tråkigt..  Men jaah det får funka det med.. nu har han ju varit hemma en månad så han tycker nog det är skönt att komma iväg ;)
jag tycker ju bara att det är jobbigt den första veckan.
jag får väll dra in magen o åka upp till södertälje kanske :P nää jag vet inte vi får se..



                                     


Kommentarer
Postat av: sandra

så himla gott när de ha kollen på en! man ska stå på sej det är A och O!!

tiden går nog snabbt nu..strax sitter vi där med de små liven...utanför magen=)

2009-01-23 @ 00:42:56
URL: http://holmkvistsandra.blogg se
Postat av: Ellen

Hejsan, kul att du med har en blogg =)

2009-01-23 @ 21:29:11
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0