Vad mer..

Vaknade vid 06.45 idag, så det var bara att hoppa upp eftersom jag var på jobb ;) gott att vara på jobbet när man vaknar,
iaf när jag slutat vid 9.30 knallade jag hem till mamma o satt där ett tag o pratade lite skit

var hemma vid 12.30 så det blev en seg dag, pratade med U på jobbet och jag ska jobba hennes natt i morgon tisd så jag börjar kl 15 och går av onsd 9.30,,
men då det blir gött =)

Joo jag fick iaf mina byxor idag *yey* och inte blev jag besviken heller ;) okey då jag vill ju inte ha den stlk som jag har men WTF jag har en baby bump juee..
fick bikini överdelen med men den var ju förstor men shit vad cool den var ;) kommer blänka som en smaragd till sommaren ^^
om jag nu vågar visa mej i bikini vill säga.

När jag satt på jobbet igår levde hon rövarem ordentligt där inne, man såg hela tröjan hoppade när hon buffa o puffa runt så jag gissar att den "lugna" perioden är över nu ;)

Vad mer...

Joo hade familjen M på besök här idag =) alltid kul att se dom
blev bjuden på pizza o hela kittet, marcus o jag han bränna av både Hajar som hajar o madagaskar innan dom åkte hem =)

Jaja nu ska jag sova så vi höres

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0