Vad saknar jag?

Okey, idag har jag en såndär dålig dag, sitter o kollar på bilder från förr, och hur jag såg ut..
Jag kommer se ut sådär igen men jo som sagt jag ska ha barn men man kan ju inte komentera att jag får en gnutta ångest över dagens utseende och för tillfället inte får göra ett SKIT åt saken..

BLÄ säger jag, jag vill träna, jag vill hitta på mina dunder kurer gå långa promenader för att maxa dom varje dag.. jag vill vara stolt över att visa upp mej o veta att alla kollar på mej utan att tänka " Oh my lord!".
För så tänker dom i mitt huvud...
så bara maj är här kommer jag börja spurta rejält!  


                                             

Jag kan dock påstå att jag älskar det liv som komma skall, jag har sagt det förr o jag säger det igen.
Okey att jag vill vara som resten av folket o supa mej redlös, strula med en okänd osv 
Men hey, jag har gjort det så många gånger förr och det här har jag aldrig gjort.
Jag kommer bli mamma och vara det för alltid. jag har en kille som stannar med mej, även när jag är en fitta. 
och tro mej, jag kan vara fitta många gånger om.. 


jag hatar min kropp men älskar mitt liv, och jag VET att jag har viljan o motivationen att gå ner dessa kg sen.
jag skulle aldrig klara av skammen av att se mej i spegeln o se.. ja det en graviditet gör med kroppen.       


                                           
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0