den här veckan är pepput här

I Lördags kom jesper, var väll lite knackigt eftersom han åkte dryga 40 mil o käkat godis! yey.. men men.. blev en tur o handlade käka mat o sen lägga sej,
Jesper fick en kompis direkt så de var ju tur =) en liten norsk kille, de har lekt hela veckan hela dagarna så fatta han varit slut när han kommit in ^^
äter som en häst har han börjat göra med, så allt rullar i rätt riktning =) det är synd att när han kommer in i att vara här ja då är veckan slut typ.. synd.. nu fick vi veta idag att dom kommer o hämtar han på lördag redan så.. de går fort.

I morgon ska jag jesper o Nova på kalas i holmedal, marcus fyller 7 på måndag så han ska ha ett litet kalas i morgon, så de passade ju bra =)

Nova la av sitt första riktiga gapskratt här om dagen, varför? jo jag tog bort ludd från händerna på henne o frågade om hon var lortig om händerna då brast de :)
hon har blivit ganska stadig o dreglet bara rinner.. yey.. men då de är väll tandebussarna som är på G..
och Jesper lärde sej cykla! från att inte vilja till att inte kunna, cyklar han som fan o hans mormor ^^

om mej då?? Jag ska på intervju nr 2 idag.. skriver mer om de när jag vet..
jag köpte jeans här om dagen som jag nääääästan kunde knäppa, blev hur ledsen som helst och kände att livet inte var värt att leva längre..
igår tänkte jag ah.. jag drar på mej dom åså drar jag åt ett skärp så de sitter uppe men då gick dom fanimejen igen! de känns som jag haft en period där de rasat en del.. man kan ju alltid hoppas..
Näe nu lägger jag upp bilder ist

  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0