HUR?

Hur ska man kunna uppskatta sej som man är.. vet inte ja..
Är jag bara extremt ytlig på mitt egna utseende eller har jag någon störning?
Alltså skulle en annan tjej komma o se ut som mej skulle jag nog tycka att hon är fin som hon är osv
ser jag mej själv gråter jag,
Jag stod värkligen o gråt här om dagen när jag lagade mat, jag måste äta mej jag känner inte för det.
vet inte om jag är i en svacka men jag har ingen lust att amma.. eller jo någon gång om dagen men inte som förr..
känner mej extremt elak men jag har tappat "lusten"

well well nu ska jag ringa pappi och se om vi kan fixa hem sängen som jesper ska sova i

kiss kiss

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är helt normalt och känna så. Det har med alla hormoner och göra. Du ska se att de går över snart!!

2009-07-29 @ 10:46:53
URL: http://familjenkaosi.blogspot.com
Postat av: Mia

Hahaha eller hur!? Jag föreslog att han alltid skulle gå så men han verkade inte så sugen på de. Konstigt xD

2009-07-29 @ 11:56:08
URL: http://familjenkaosi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0