jupp

som vanligt har jag inte allt för mkt intressant att skriva av mej men men.. lite dret ska jag väll kunna skrapa ihop =)

Nova hon växer så de knakar här i fogarna.. Här om dagen bytte vi blöjstrl till pampers 3, 3 liksom.. 4-9 kg, hon börjar bli stor min dam, =)
Var o vägde henne i går, alla gissade på 4,5 men jag kunde inte riktigt hålla med, trodde på mer än så.. och mycket riktigt nova har gått upp från 4,2 till 4,8
vilket liten pudding ;) hon kommer även i 60-62 ganska bra nu så jao.. Hon växer! :P sover bra på natten gör hon med o skiter som en kossa.. men då hon mår bra.
Mycket förändringar hos dem lilla, från att vara aktiv tittare, skrattar hon nu med hela ansiktet o svara hela tiden när vi pratar med henne.. =)
nästa gång som vi ska ner till mvc så är de sprutan alltså, uff ser inte fram emot de men då.. de är ju så fort gjort =)

har funderat på de där..
"I värmland frågar vi hur du mår" dom ska alltså fråga hur jag mår 6-8v efter förlossningen.. 8v har passerat men ingen har frågat hur jag mår?
dåligt.. Tycker dom ska ha mer koll på sånt, finns folk som mår riktigt dåligt utan att veta varför..
yes box..
På torsd 9e ska jag klippa mej.. får lägga upp före o efter bild isf..=)

ja ja det får bli lite bilder på de lilla flickebarnet =)


                                                                    


             






                                                                                          





                                                           

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vad härligt det låter.. Saknar den tiden.. Skönt att allt går som det ska och att ni har det bra! Hoppas att du mår bra! Jag vet hur det kan vara.... Hmm ja ja.. Lik mamma är hon iaf! :) Kram på er!

2009-07-04 @ 21:24:29
URL: http://mariepaalcolin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0