Mardrömmar

Satt o zappade på text-tv igår och läser lite lätt om att en mamma blivit mördad o henner 1åriga son, läste mer om det i aftonbladet hos mamma samt nätet hemma..
Att det ska vara pappan som mördat dom, för att sen kasta sej framför pendeln i haninge.. Kanske magstarkt att säga/skriva men måtte dom pissa på hans grav.
Vem mördar sitt barn? sjuka sjuka människor.. det skrämmer mej o jag förstår varför ack så många inte vill sätta barn till den här världen..
Tänkte inte så mkt mer på de när jag gick o la mej med nova, hon somnade brevid mej i sängen.. Vaknade till av att jag drömt om att jag o nova träffade Lea, men Lea var inte liten.. Minns inte om hon var ett barn eller om hon var äldre eller om hon var båda, vad jag fick ut av drömmen var att hon mådde bra iaf..
Kanske en hälsning från ovan? att hon har de bra o jag får gå vidare?
jag vill ju tro det.. Jag köper det vitskeplig som man är..

helt ofattbart att för ett år sen kämpade man för "liv o död" att ta sej tillbaka till en normal vardag, att läka såren av de som varit..
Jag är så glad att både paulina o helena fanns där i tystnad =) att ni kände mej så väl att rensa luften, tankar när jag ville.. Ni försvann aldrig även om jag kände mej ensam

Dagen idag till ära,
mamma kom förbi med marcus o maja så staplade vi upp o köpte glass,
mamma berättade de att hon som blev mördad i jönköping? linköping? Iaf så har jag träffat henne, pappas kompis dotter, jag känner henne inte men bara tanken att jag en gång lekt med henne o hennes halvbror o att hon nu är mördad
ofattbart..

tur i oturen minns jag henne o hennes namn men inte hennes utseende.
Iaf på vägen hem så träffade vi på niklas o marcus fick provsitta monkeyn.. Klintans lilla idol =) han hade nog bra gärna velat provåka, får fixa de med nicke bakom ;)

Yesbox..
ska hitta på något aktivt i min ensamhet tror jag


 




Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas att jag också var till ett litet stöd under tiden med Lea... försökte iaf finnas där så gott jag kunde...

Puss / syster..

2009-07-12 @ 14:44:12
Postat av: Anonym

det vet du att du var, alla dessa tur o retur fram o tillbaka, alla timmar på sjukhuset, jag vet aldrig hur jag ska tacka dej för det, tror inte de går.

Älskar dej storasyster <3

2009-07-12 @ 16:14:07
Postat av: Monica

Jag skulle lätt göra det igen och det är inget som ska tackas för kära syster, det är sånt man gör för dem man älskar Ü

Älskar dej med Lillasyster <3

2009-07-13 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0