Edsvalla

Ska försöka skrapa ihop lite nu medans jag försöker aktivera Nova vid tvn..  Väldans prat o skrik där :)

Igår var vi i edsvalla, träffade en familj som mailat på Lisa.. det var en bra familj och man fick såndär "vän relation" direkt
de bjöds på kaffe o värsta goda kladd kakan Mmmm ;)
det slutade med att Lisa stannade kvar så alltså är hon såld..det var OK när vi åkte hem o när jag kommit hem,
tog med fossan på en lång välförtjänt promenad, utan att vara irriterad eller ha dåligt samvete över att en var kvar hemma eller att båda var som två bestar så fort dom fått syn på en annan hund osv..

Hör o häpnad var fossie inte alls i närheten av den sura hund när vi mötte andra hundar.. Tror hon bara blev sån när jag gick o var gravid, att hon skulle skydda mej.
Jo iaf.. när vi kom in igen så blev de så tomt.. inte dom där mörka små ögonen som följt en över ett års tid..
Min lilla lisa som jag fick nappflaska fram till de hon kunde äta från skål,
Hon som nog hade dött om vi lyssnat på khalil, min lilla lisa, såld.. Men till en bra familj.

yes nu kallar min lilla tjej här med.. Hör lite "torr grining" ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0