Tankar

Midsommar helgen kommer upp krypandes..
förra året vid den här tiden låg jag o vred o vände mej inför morgon dagen.. Åka till sjukhuset, avd 14..
sätta igång värkarbetet..

Blandade känslor är det..
Ett år har gått så fort.. måste varit de att jag blev med barn så fort, men ja,,
Undra vem jag hade varit om inte jag blivit gravid? Hade jag varit vildare än innan? Jo antagligen.. Att då bli gravid 1,5 månad senare och med en flicka den gången med, Nja de måste varit ödet.
Som jag skrev för länge sen.. Kanske inte Lea var redo att gå?? 30h värkarbete var ju inte att leka med..
Nja nog om det midsommar helgen kommer bli jobbig inombords..

Nova växer så de knakar, lilla pupp mongo ;)
Var på bvc här om dagen, hela 4270G väger damen nu  och är 54 lång =)
BM ville att vi skulle komma på besök i aug igen då hon är 3 mån o ska ha sin spruta men läkaren tyckte vi skulle kolla hennes vikt en gång till då hon lagt sej lite i kurvan o jag gnällde lite på att hon gapat mycket o åt o åt o åt men ibland inte värkade bli nöjd, samt att jag ibland kände mej tom..
Iaf så ville dom kolla vikten ifall att så de inte är att hon får för lite, eller om de bara är att hon lagt sej på sin kurva..
det ordnar sej nog =)
det sägs att nova blir mer o mer lik mej, mina ögon, öron, ögon färg, läppar, näsan...
stackars troll unge =) <3

nej nu har jag inte massa mer att skriva faktist..






Kommentarer
Postat av: Helena

Så mycket blandade känslor. Kan aldrig föreställa mig men försöker förstå. Nova kommer alltid bli skyddad ovanifrån. Sänder era många tankar.

2009-06-21 @ 14:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0