Idag var första dagen..

Jag har inte skrivit på ett tag.. ren lathet kanske?? Nja jag har väll inte haft så mkt att skriva om kanske.. Är ju bara om Nova isf..
well dagens bloggande blir väll om Novis och lite mej..
Jag o Novisen var på bvc idag..
på en vecka har hon gått upp från 3487g till 3867g! Shit jag måste ha grädde i boopsen som helena sa..
Vi har börjat med lite ersättning, men mest på nätterna o när jag ska iväg någon stanns, hon blir så sjukt mkt nöjdare..
Här om natten sov hon från ja 22.15 till 02.30 och lyssna nu I EGEN SÄNG helt ofattbart tyckte jag själv.. Vaknade halv 3 av att niklas satt o matade henne.. trodde det var ett skämt när jag kollade på klockan.. Sen iof var vi vakna till fyra åså somnade vi om o vaknade 7.30..
Alltså jag har nog blivit väldigt skonad med den här tösen.. Hon äter jätte bra, ingen kolik, hon sover gudomligt bra.. Vissa nätter kan ju vara värre än andra men jag är nästan alltid utsövd..
vi har fått in som rutin att lägga oss vid 22 tiden, vill igentligen ha henne i säng tidigare men jag är nöjd ändå.
hon slocknar ju då själv, så de är väll en ganska bra vana vi fått in =)

Här om dagen hade jag familjen K på besök här,.. de stektes pannkakor o vispades grädde o dukades fram på baksidan åså myste vi ute hela familjen johansson/larsson o familjen K..
Har även hunnit med att dejta Mammi på morsdag.. blev bjuden på kalas så jag o novis knatade upp
Tog en snabb dejt med fröken W, uffa jag saknar det lilla gänget.. Tänk att jag den vildaste av oss alla skulle bli vuxnast först.. Hm.. Ja men någon behövde ju ta de steget med, och se så.. ni smyger er efter.. Bebis steg men ändå ^^

Tänka sej.. för länge sen sa jag till fröken W att innan jag är 25 ska jag ha Bebis på gång eller ha den här..
Jag är idagens läge 25, mamma till 2.. en i livet o med mej här o en ängel.. Plast mamma blev jag med, men de är sällan man får uppleva jeppe.. men sommaren paxar vi väll på.. =)

Dag är väll första dagen på ungef 1 månad jag är någolunda sams med kroppen.. Gud jag vill börja träna, långa promenader osv men helst ska man ju börja träna som vanligt efter återbesöket på mvc..

På tal om de.. ska bli intressant o se.. ska på blodtrycksmätning nu den 10e..
har haft ont bak i ryggen, njur höjd så.. jaa... vi får se.. kanske bara är ngt hokus pokus med..
har inte riktigt blivit av med flimmret för ögonen heller men vi får helt enkelt se då =)

Jag har fått någon hemsk dille på melodifestivlens låtar med.. UUUUA hade jag varit kille hade jag varit gay garanterat :P

Hade så mer än gärna åkt ner till hultsfred med o kollat på the killers, kings of leon, franz osv..
men med nova lotta runt halsen o så mammig hon är nu jaaa... då går inte vidare mycket ^^

Nääe lägga upp några bilder sen kanske kila o handla??

Kyss o smek



     








Kommentarer
Postat av: Monica

Maja frågade häromdagen ( förstås när vi hade jättebråttom till dagis) om hur bebisen kommer ut..

Sa att jag ska berätta när vi har mera tid

( sanningen.. när jag har kommit på ett bra svar...) Tack för den här dagen!

Puss

2009-06-03 @ 23:28:45
Postat av: Helena

Heja Nova! Och heja dina tuttar!

2009-06-04 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0