jaha

Jises säger jag bara..

Vaknade i morse vid 5.30 o kollar på nova som ligger i min armhåla.. Jo hon brukar gör det ;)
iaf så var de ngt som inte stämde o jag blev skit rädd, rycker upp henne fort i famnen o pussar på henne och bara VAFAN är de som luktar?!?  och vad fick jag precis på händerna????
Jorrå... Nova hade allt "lättat på trycket".. Rejält!
Men den lukten.. Jiiises! måste vara magdropparna hon får..
Bytte blöja och samtidigt kom Marcus upp, o jag frågade han va han gjorde uppe nu, för kl var ju bara halv 6.
Iaf så skickade jag han i säng igen o jodå,, vi vaknade alla kl 10.30 ;)
tror inte han var så pigg som han trodde vid den tiden..
När vi vaknade vid 10.30 så tyckte jag de kändes konstigt i sängen igen.. VAFAN! värsta kisspölen.. inte första gången som Libero läcker för oss..

Nova har varit allmänt sur hela dagen idag o niklas har inte dugit alls för henne.. Gud jag blir så glad när den pumpen kommer så han kan börja ge henne lite mat han med,.. Bli lite mer delaktig..

Nu på kvällen hade jag en nära döden upplevelse, iaf kändes de så.
Novis kräktes.. åså fick hon de både i näsan o munnen.. =( Låååånga sec innan hon skrek o tog ett djupt andetag...
Aldrig varit så skräckslagen.. fifan, så nu sitter jag här täckt i barnspyor o redo för att hoppa in i duschen innan hon vaknar..
Att älska någon så inerligt.. Jag offrar mej för henne..
<3



Kommentarer
Postat av: emm.



Plötsligt kretsar hela ens vardag kring bebisbajs, kräk, blöjbyten och ammning.. men tänk att de ändå kan kännas så rätt och att allt är precis som de ska vara. Kan berätta att vi köpte ett paket libro och inga fler, dom läckte för oss också. Så nu är de pampers nr2 som gäller! Fast de är klart, läggs en brakare av när Buddah baby befinner sej i sittande ställning, ja då är risken stor att de rinner ut lite längs benet. hehe..



Lilla Nova ser ut att växa fort som ogräs. ;)

Så söt hon är..



Hoppas allt är bra er och

att ni får en fin vecka och midsommarhelg.

/emm (som hunnit byta 4 bajsblöjor innom loppet av 3 timmar nu på morgonen) livet är underbart! :-)

2009-06-14 @ 11:04:01
URL: http://ins3cure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0