....

Sitter här i min ensamhet.. N är ute o fiskar, jag äter fil o flingor.. långfil passade inte ihop med fiber flingor...

Helgen gick bra.. var med mamma o pappa hela helgen, fredagen var de sill o potatis som gällde, lördagen grillades de på,
Pappa är så snäll, han kom o hämtade mej o nova eftersom de hagel regnade / åskade typ.. han viste de väll att jag antagligen skulle balla ur de sista ifall jag skulle gå :P

söndagen ängades åt att skänka lite tankar till Lea, köpte en bukett rosor åt henne med..
så mkt tankar som far o flyger i skallen,
saknar familjen A o deras sällskap, att flytta efter eller närmre lockar allt mer o mer, synd bara att N inte skulle vara med på detta.. tror jag iaf, flyttar jag har han ju inte mkt till val haha södert eller där jag bosätter mej :P
vi får se... Novis ska bli äldre först.. sen kan vi prata om detta =)

Iaf så var jag hos BM i måndags.. vägde mej.. har gått ner 10 kg wiho.. men ne de känns inte wiho.. de suger!
att väga ...... kg NEJ, de är inte okey.. nej nej nej nej.. jag går inte med på det.. måste gå ner, måste hitta någon som hjälper mej med träningen, kosten kan jag ju ganska bra själv..
yeas..
Nu vaknar grynet så jag ska kasta upp en bild eller två så får vi se =)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0