Vad är skillnaden??

Vad är skillnaden på då och nu??

Jo nu har har jag barn.. Är jag då värdig att vara din / er vän?? Platsar jag i eran grupp??

JAG VILL INTE VARA DIN VÄN. 

Jag kan vara din bekant som har gemensamma vänner men Nej.. fjäska för någon annan,..

fick ju för mej att Nova skulle få en vagga men nu har jag ångrat mej igen.. funderar på att kika efter en ny barnvagn.. tycker om den vi har nu faktis men aah.. vi får se =)

Har även tänkt på de där med att jobba... ska ner o prata med Hasselina nu i veckan tror jag o säga att jag nog kanske väntar lite längre ändå..

nej nu ska jag sova sött

Kyss

Obs... Smink under ögonen på mitten bilden ;)

                                       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0