aah denna väntan

Ja då väntar jag på svar från Försäkringskassan, och mitt i de har pappa börjat lägga sej i..
Han är värkligen engagerad eller hur de stavas.. Ja ja

Har haft problem med telia, här om dagen när jag skulle visa mamma gardiner på IKEA funkade inte nätet, vafan tänkte jag men la inte så mycket energi på det..
det var idag, några dagar senare som jag funderade.. eftersom vi har både telefon, bredband,tv o hemluren lagt av!

Ringer telia o killen pratar på ett språk jag INTE förstod.. Jag fick tom ursäkta mej att jag inte fattade.. tillslut ljög jag o sa att jag skulle göra de han sagt åt mej..
ringde niklas o kände mej så dum o ledsen (dumma hormoner) han fick ringa telia o sen ringa upp mej o förklara och DÅ fick jag igång det..
han vet iaf hur han ska prata med frigolit-hjärna ;)
blev så arg på telia så jag fick sammandragnigar hehe eller så var de bara väldigt opassande =)

Har den jävla huvudvärken nu, de går som ett band från näsbenet bak i nacken? Ja.. då fick jag ut de med ^^

På tal om något annat "roligt" ;)

Jag har ju haft ett problem med att någon av djuren varit på sop-påsar, någon av hundarna har käkat ur kattlådan osv ja lite av allt möjligt "gott" sådär...
Igår kväll var jag på väldand dåligt humör, vaknade mitt i natten o skulle på toa,
Kommer in på toaletten o ser ja vem? FOSSIE! med huvudet i kattlådan! Hmmm o här har jag ankalgat den lilla råttan..
fick vi förklaringen till varför hon spydde här om dagen o hade ett disco i magen,,
Idag, ligger på soffan o hade ont i huvudet, hör hur de prasslar o tänker.. Vafan gör katterna nu?!
men ser katterna, o lisa..
Smyger upp o vad hittar jag? Jo FOSSIE i sop-påsen!
o här har jag anklagat den lilla räven Hmmmm missbedömning =)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0