Gnäll gnäll gnäll

Ärligt?
Hur mycket kan en människa gnälla så MYCKET som denna gör??
Faan.. är det en trend bland gravida människor att vara sjuka? Det finns vissa som olyckligt nog blir dåliga på riktigt (syftar på en)
Men sen finns de dessa som blir sjuka på sjuka på sjuka och tillslut känns de som de de går en våg att "låssas sjuka, tyck synd om mej sjuka" jag frågar mej då
VARFÖR?
Är det inte roligare att kunna säga, Fy fan va jag är frisk!? Jag har inte ont någon stanns osv,,

Därför kan jag säga..
Jag mår så jävla bra!
jag har inga foglossningar, inte ont i ryggen, inget vatten i benen.. Jag känner inte att jag är tung i kroppen och absolut inte att jag inom 7 v ska ha barn!
(7,5 vecka ca) värkligen inte och just det är så jävla gott!
DOCK är jag väldigt trött på gravid biten..
Har varit gravid i ca 1 år nu med Lea och den här lilla vilden tillsammans..
Jag vill kunna dricka mitt JÄVLA glas vin!, röka min cigg som jag alltid gör när jag är ute med vänner jag vill kunna leva MITT liv!
och jag vill ha den underbara lilla sak hängandes på min arm o bara älska! jag vill att de ska vara över med andra ord..
Har hittat lite saker som ska föbereda kroppen inför kommande förlossning och då hoppas jag hon vill kika ut tidigare =)

nej nu ska jag ladda med lite gott, kolla på lite Tv och njuta

Kiss kiss






Kommentarer
Postat av: Ankan

Var glad åt ditt att du mår så bra. Många har problem med jobbiga graviditeter! Känner en som förlorade sin dotter i leukemi och hon tyckte ändå det var en pers att vara gravid med lillasyster.

2009-03-12 @ 10:49:59
Postat av: Sofia

Och jag förlorade storasyster med en skallmissbildning i magen, så läser man vad resterande inlägg handlar om är de inte någon dans på rosor utan konstant oro, men jag MÅR bra, försöker må bra inte hitta massa krämpor att yttra mej om och när jag mår dåligt gör jag de i det tysta.

2009-03-12 @ 11:16:54
Postat av: Emelie

Herre min gud har inte folk bättre för sig än att kommentera bloggar negativt, jag säger då bara fuck off ankan!



Om ngn mister ett barn i leukemi så gör de nog fruktansvärt ont men om en sedan förlorar en genom de sofia har förlorat så gör de väl förbannat ont för henne hur trög är du! man kan inte jämföra saker hit och dit!

Alla reagerar olika och vars egna problem som e jobbiga för en själv kanske ses som en bagatell av vissa. så håll käften och stick! DU behöver inte skriva ngt om de inte är trevligt!

2009-03-12 @ 21:13:04
Postat av: Mia

Håller med Emelie. Knip igen och låt henne hantera detta på sitt sett.!

2009-03-14 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0